💡 Vi har lansert en splitter ny nettbank
Dette kan du forvente når du logger inn:
1. Nytt, freshere og moderne design
2. Bedre og mer intuitiv struktur
3. Samme opplevelse på pc og mobil
- Har du opprettet faste mottakere du overfører penger til i "Mottaksregisteret" må du legge disse inn på nytt. Disse blir dessverre ikke med i overgangen fra gammel til ny nettbank.
- Sjekk beløpsgrensene i den nye nettbanken og gjør de nødvendige justeringer slik at de passer til ditt bruk. Beløpsgrensene vil bli nullstilt og eventuelle endringer du har gjort vil ikke bli tatt med i overgangen til ny nettbank.
- Etter overgangen til ny nettbank, kan noen kunder oppleve problemer med BankID pålogging når de bruker Safari (iOS) som nettleser. Dette skyldes siste oppgradering av BankID og man kan forsøke å løse problemet ved å endre innstillingene i nettleseren og godkjenne lagringen av Cookies. Hvis ikke dette hjelper bør man bruke en annen nettleser.