Vi oppgraderer våre systemer for bedre hverdagsflyt!

Vi oppgraderer våre systemer for bedre hverdagsflyt!

I perioden 12. - 23. mai har vi utført en større oppgradering av våre systemer for at du skal få en bedre og mer sømløs bankhverdag. I forbindelse med dette har en del av tjenestene våre vært utilgjengelig underveis. Nå er oppgraderingen ferdig og vi har gleden av å presentere vår nye nettbank. Vi håper du vil like den.

Nyttig å vite akkurat nå

💡 Vi har lansert en splitter ny nettbank

Dette kan du forvente når du logger inn:

1. Nytt, freshere og moderne design 
2. Bedre og mer intuitiv struktur 
3. Samme opplevelse på pc og mobil 

  • Har du opprettet faste mottakere du overfører penger til i "Mottaksregisteret" må du legge disse inn på nytt. Disse blir dessverre ikke med i overgangen fra gammel til ny nettbank.

  • Sjekk beløpsgrensene i den nye nettbanken og gjør de nødvendige justeringer slik at de passer til ditt bruk. Beløpsgrensene vil bli nullstilt og eventuelle endringer du har gjort vil ikke bli tatt med i overgangen til ny nettbank.

  • Etter overgangen til ny nettbank, kan noen kunder oppleve problemer med BankID pålogging når de bruker Safari (iOS) som nettleser. Dette skyldes siste oppgradering av BankID og man kan forsøke å løse problemet ved å endre innstillingene i nettleseren og godkjenne lagringen av Cookies. Hvis ikke dette hjelper bør man bruke en annen nettleser.

Hva skjer når?

Klikk på datoene og les mer om det som har skjedd underveis 

Generelle spørsmål og svar